miercuri, 15 aprilie 2009

MEDITATIA PLANETARA

MESAJ DE LA TOM KENYON, in urma Meditatiei Planetare din 5 aprilie 2009

8/4/2009

As dori sa le multumesc tuturor celor care au participat la Meditatia Planetara din 5 aprilie 2009. Cu toate ca au existat unele dificultati tehnice cu transmisia pe internet, din cauza suprasolicitarii server-ului, meditatia in sine a fost foarte reusita. Imi imaginez ca cei care au participat la meditatie au avut propriile lor experiente si, la urma urmelor, ceea ce conteaza este experienta voastra personala. Am fost intrebat ce am experimentat eu in timpul acestei co-creari globale. In timpul meditatiei am vazut o imensa lumina eterica ce se revarsa asupra celor care participau la meditatie, chiar daca se aflau fizic in alt loc decat in sala. Dupa aproximativ 29 de minute, sau dupa 19 minute de la inceperea fazei planetare, in timp ce ne conectam la Sufletul celest al Pamantului, o gigantica serpentina de energie de culoare alb luminescenta, ce pleca din centrul galactic al Caii Lactee, a intrat in centrul Pamantului. Apoi a inceput sa emane din centru spre exterior o lumina alba foarte intensa. Am interpretat toate acestea ca fiind o binecuvantare si un catalizator al evolutiei pentru omenire.Aceasta impresie a durat cateva minute, in timp ce partea energetica a meditatiei a mai durat cateva ore dupa aceea.Hathorii mi-au spus ca au fost foarte fericiti de co-crearea care s-a petrecut si ca aceasta actiune va ajuta omenirea, pe masura ce vom trece intr-o faza mult mai intensa a transformarii planetare.Am fost intrebat daca am mai multe informatii referitoare la declaratia Hathorilor: ei vor crea, in timpul meditatiei, un holon tip disc, care sa cuprinda intreaga galaxie. Hathorii mi-au spus ca ei au creat acest holon galactic, chiar din primul moment al meditatiei, timp de aproape o ora (deci dupa ce noi am terminat). Scopul acestei actiuni a fost sa amplifice efectele meditatiei si sa deschida un portal temporar catre centrul galactic (ceea ce ar putea explica viziunea pe care am avut-o – o serpentina de energie alba, ce venea ca o spirala de la inima galaxiei in Pamant).

Din nou, doresc sa le multumesc din inima tuturor celor care ni s-au alaturat in aceasta actiune.

Fiti binecuvantati voi si cei dragi voua!
Tom Kenyon

Un comentariu:

  1. Foarte interesant blog,felicitari!O sa il vizualizez mai des,abia l-am descoperit si nu regret!
    Adi

    http://melicovici.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro