vineri, 31 martie 2017

PUTEREA lui PATRU ~ TEMPLUL CREATIEI

pasul 1   Relaxare si Centrare in corpul Mamei Pamant :



Incep aici si incerc sa va reamintesc prin misiunea mea spirituala asumata
 pe Raza 4 a  Puritatii si Armoniei prin contrast si rezolvarea Conflictelor , 
despre CREATIE si adevarata putere a lui PATRU.

Astrologia Initiatica defineste Scopurile si Misiunile asumate de noi intr-o intrupare prin :
Raza Personalitatii
Raza Sufletului
si Razele secundare ale corpurilor Mental, Emotional si Fizic

Prin aceste cinci posibilitati de actiune oamenii definesc viata lor si impactul pe care il transmit in Viata din jurul lor.

Rar exista misiuni care sunt focalizate pe o singura Raza.
Analizand tema mea astrologica am descoperit ca nu degeaba am primit prenumele Gabriela si ca ma caracterizeaza Raza a 4 a pentru Personalitate, Suflet, Mental si Fizic si Raza 3 a Mentalului Superior, Inteligentei active si Adaptarii, a Gandirii Abstracte, Imaginatiei si Ideilor, Raza Reflexiei Filozofice pentru corpul Emotional.

Si intotdeauna semnul Fecioarei a fost un catalizator pentru noi inceputuri in viata mea.
 Multumesc Val.



De acum asa va salut EU :

NAMASTE

G  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro