duminică, 8 iunie 2014

Pietrele vindecatoare din spatiul romanesc


"L-am cunoscut pe fostul meu prieten sculptorul profesor Pascu in 1986 in fata fostului Muzeu "Cornel Medrea" din Bucuresti care functiona la adresa unde si eu locuiam .



Atunci dupa cateva cuvinte dl profesor sculptor Pascu m-a invitat in atelierul sau aflat atunci in apropiere in Calea Grivitei si primul lucru care m-a atras acolo cand am intrat a fost aceasta "Piatra", aflata sub o masa,dar tocmai pe ea mi-au cazut ochii din usa si l-am intrebat ce e si de unde o are sau daca a facut-o dansul, dar dansul mi-a zis ca nu a facut-o ci a gasit-o in apropierea atelierului in rigola cazuta dintr-o basculanta a unui sofer care lucra la Arges si dupa cateva zile a luat-o caci semana cu un cap de om, dar era invelita intr-o crusta!





Dupa un timp s-a hotarat sa-i faca un plan drept si o gaura ca sa o puna pe un soclu, dar a vazut ca i s-a tocit bucearda, o scula de sculptura asemanatoare cu un ciocan de batut friptura,dar acea bucearda era pt lucrul in granit si s-a tocit lovind-o de aceasta "piatra"! A incercat apoi sa o gaureasca cu un burghiu vidia pt materiale foarte dure si s-a tocit si acela! Mirat si intrigatin acelasi timp a vrut sa-i vada structura si dupa ce a pus o perie de otel rotativa in masina de gaurit s-a apucat sa o perie si a vazut ca a inceput sa sara de pe ea o crusta dura si sa se degaje un gaz inecacios dar a aparut in final si structura care era de CRISTALE LIPITE CU UN MATERIAL VERZUI INCHIS!



ASTA L-A FACUT SA INCEAPA SA-SI PUNA O MULTIME DE INTREBARI DACA NU CUMVA ERA FACUTA ARTIFICIAL SI A CONTINUAT SA INDEPARTEZE CRUSTA CU PERIA DE SARMA MAI CU BLANDETE SI ASA A DESCOPERIT CA DEASUPRA STRUCTURII, DAR SUB CRUSTA, ERAU UN FEL DE "MUNTI" PROVENITI DIN TURNARE IAR INTR-O ZONA AU APARUT LINII ORTOGONALE CARE ARATA CA FUSESE TURNATA INTR-O FORMA CARE ARATA CA SI CUM AR FI FOST DIN 4 BUCATI CARE SE INCHIDEAU PERFECT! DUPA CE A TERMINAT DE INDEPARTAT  CRUSTA A STUDIAT "MUNTISORII" SI A GASIT INTR-UN LOC O IMAGINE DIN PROFIL A LUI "NEFERTITI" asa cum o stim de pe piramide, in alt loc o imagine a lui "IORGA" iar in alta parte imaginea unui "ASTRONAUT", ASA CUM AU FOST IMBRACATI CEI CARE AU PASIT PE LUNA!

A cantarit apoi "piatra" si a aflat ca ceea ce i se parea "grea", avea 11.3 kg si se simtea mai invigorat cand o tinea in maini!
Cand nu a mai gasit raspunsuri a inceput sa o arate tuturor care-i intrau in atelier cu intrebarea de a-si da cu parerea cu privire la originea ei! Din aceasta cauza mi-o aratase si mie si-mi povestise si ca o dusese si la Magurele ca sa-i faca radiografie dar nici de acolo nu aflase nimic in plus!
Eu i-am zis ca am sa vad daca voi afla ceva si am plecat! A doua zi de dimineata imi beam cafeaua si mi-a zburat gandul la "piatra" si au inceput sa se deruleze in mintea mea imagini ca intr-un film vazut inapoi in trecut: am vazut intai basculanta si omul care o spala, piatra cazand din bena ridicata!
Dupa imaginea cu basculanta cu bena ridicata si piatra invelita in crusta care nu o deosebea de alte pietre in rigola am vazut cum cadea intr-un fel de punga de pe partea stanga a unui calaret dac care alerga pe malul unui rau in apa! Urmatoarea secventa o arata pe un pedestal intr-o pestera inconjurata de barbosi si pletosi daci!
Urmatoarea segventa era pe apa intr-un vas wiking!
Urmatoarea segventa o arata intre indieni americani langa un cort sprijinit pe bete!
Apoi aparea daruita de oameni albi,barbosi si cu plete de pe un fel de platforma rotunda alba ce plutea pe mare la tarm daruita indienilor americani!
O alta imagine arata o incinta in care o niste barbosi cu plete asezau cristale intr-o forma semisferica peste care turnau un lichid verzui si apoi inchideau forma si introduceau lichid pana se umplea! Eu am crezut atunci ca erau atlanti,dar azi mi s-a spus ca erau daci si "piatra" a fost turnata aici, iar materialul era Oricalc!

 In interior a fost pusa o sonda tot din cristal cu niste antene filiforme care trimit energie vindecatoare oricui o atinge iar turnarea s-a facut pentru a putea fi protejata acea sonda si antenele ei filiforme! Sonda era venita din spatiu, iar desenele de pe exteriorul "pietrei" voiau sa arate viitorul ulterior turnarii "pietrei" ca sa se stie performantele la care ajunsese societatea in acele vremi!
 Atunci in acea dimineata am pus ce am vazut pe o hartie de ambalaj si i-am dus-o domnului profesor scuptor Pascu si domnul profesor dupa ce a citit mi-a confirmat ca asa ceva simtea si dansul si m-a invitat sa vin in continuare la atelier si sa caut sa mai vad ce mai pot afla!
La un moment dat dl profesor a avut o porumbita care la un moment dat a fost strivita de un alt invitat al domnului profesor in atelier, eu fiind prezent si piatra fiind si ea la vedere si am simtit o PORUNCA: IA PORUMBITA,TINE-O INTRE PALME SI INCHIPUIETI CA INTRA UN FLUID PRIN EA PE EXPIRATIA TA! In acel moment porumbita avea ochii inchisi,picioarele chircite si capul  cazut intr-o parte! Am vizualizat acel fluid ca intra in ea prin cap si-i va face capul sa se tina in pozitie normala si capul porumbitei s-a ridicat,dar picioarele erau in continuare chircite si daca o puneam in picioare,picioarele nu se indreptau si porumbita cadea! Atunci am auzit PORUNCA: VIZUALIZEAZA FLUIDUL SA-I INTRE IN PICIOARE SI SA O VEZI STAND PE ELE SI ASA AM FACUT SI S-AU INDREPTAT PICIOARELE PORUMBITEI NUMITE DE DL PROFESOR SCULPTOR PASCU, IONICA!
Apoi Ionica a stat in picioare si se uita uimita in jur, apoi s-a urcat pe umarul meu asa cum statea si pe umarul domnului profesor sculptor Pascu dupa ce dansul o salvase din ghearele unui motan! Atunci am crezut ca o adusesem la viata, dar azi dupa ce anul trecut,la varsta de 91 de ani fostul meu prieten dl profesor sculptor Pascu s-a intors la Tatal unde s-a reintalnit si cu Ionica plecata si ea ulterior la Tatal dupa ce s-a otravit cu o otrava pusa in afara atelierului tocmai impotriva porumbeilor de afara care murdareau peste tot cu excrementele lor, am aflat ca SPIRITUL PIETREI MI-A COMANDAT ATUNCI CE SA FAC CA SA READUC VIATA IN PORUMBITA! 

Ei am putut atunci sa-i indrept picioarele, dar eu inca am piciorul deformat in urma parezei suferita cu 50 de ani in urma! 
Exista si un film facut la Revista Lumea Misterelor in 2010,despre aceasta Piatra!
In acel film domnul profesor sculptor Pascu povestea despre incursiunea sa sub Dunarea la Cazane in timpul in care se construia centrala hitroelectrica de la Partile de Fier, printr-un tunel pe sub Dunare care ajungea in Serbia si in care erau camere rectangulare cu schelete de uriasi in pozitii ghemuit, unele in sezut si altele rasturnate,dar curate ca intr-un muzeu!


Mie mi-a mai povestit dl profesor sculptor Pascu si o alta experienta a dansului cand a fost in studentie la Sarmizegetusa Regia unde a stat cu picioarele pe o piatra patrata care era la nivelul solului si s-a gandit cu ochii inchisi ca se ridica si cand a deschis ochii s-a vazut in varful unei coloane de 4 metri inaltime, cu sectiunea patrata a pietrei pe care statea,iesita cu el din pamant si i-a rugat pe colegii lui ramasi jos sa-l pozeze si l-au pozat si mi-a aratat si mie acea fotografie,care apoi a fost ratacita de familie intr-o "curatenie" - cand se intreba cum o sa coboare de pe coloana,a inchis ochii si cand i-a deschis era iar pe sol, caci coloana se retrasese in pamant cu el deasupra pe ea! "

Preluat de la http://supercivilizatiaorenang.blogspot.ro/2014/06/darurile-stramosilor-in-pietre.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro