miercuri, 12 aprilie 2017

PUTEREA lui PATRU ~ CREATIA

Doar ascultati despre Creatie  :



Am cate o familie in dimensiunea cea mai inalta a iubirii neconditionate care sustine Casa Galaxie a fiecarui element primordial : Pamant, Apa, Aer, Foc....  am venit aici ca mesager lasand in centrul Caii Lactee familia mea din dimensiunea a 12 a creatiei libere ....constienta tuturor familiilor mele ma sustine , impreuna cu starea de a fi din alte Universuri.....

Fiecare componenta a planetei are similitudine in energia alb aurie din centrul Caii Lactee....si exista in aceste frecvente...

Doar sa ne amintim... sa trecem dincolo de eu , dincolo de 2, dincolo...


NAMASTE

G  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro